کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل برای تشخیص بیماری به شما مشاوره می‌دهد

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در زمینه‌های مختلف به عنوان یک پیشرو و پیشگام شناخته شود. اخیرا گوگل با بهبود سیستم جستجوی خود و اضافه کردن اطلاعات پزشکی مبتنی بر علائم بیماری‌ها به شما می‌گوید که چرا احساس مریضی می‌کنید.

گوگل برای تشخیص بیماری به شما مشاوره می‌دهد

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛گوگل با اشراف به اینکه افراد زیادی به دنبال علائم و مشخصات بیماری‌های مختلف هستند، تلاش کرده سیستم جستجوی خود را کاربردی‌تر از قبل کند. حالا با اضافه‌شدن شرایط اطلاعات مورد نیاز، وقتی شما به دنبال نشانه‌های بیماری هستید، اطلاعات پزشکی و دارویی کامل‌تری نمایش داده می‌شود.

به عنوان مثال اگر عبارت Headache on one side (سردرد در یک طرف سر) را جستجو کنید مجموعه‌ای از شرایط شامل انواع سردرد، مگیرن، سینوزیت و انواع سرماخوردگی به شما نشان داده می‌شود. وقتی برای موردی مانند سردرد جستجو می‌کنید که موضوعیت عام دارد، گوگل اطلاعات مورد نظر شما را در کنار دیگر گزینه‌های مربوط به این مشکل فهرست می‌کند تا شاید نیازی نباشد که به دکتر مراجعه کنید.

گوگل می‌گوید این سیستم تنها جزئیات مربوطه را با هدف افزایش اطلاعات ارائه می‌کند و همواره مشورت با یک پزشک واقعی برای استفاده از توصیه‌های مناسب ضروری است. به معنای دیگر، نباید با استفاده از نتایج جستجو به دنبال تشخیص یا درمان بیماری سخت خود باشید. با این وجود گوگل اطلاعات خود را با مشورت تیمی از پزشکان حاذق دانشکده پزشکی هاروارد و کلینیک مایو، بررسی نشانه‌های بیماری و ارزیابی شرایط ارائه می‌کند. ضمن اینکه اطلاعات مورد نیاز از جستجوهای پزشکی و جستجوهای پزشکان در نمودار مخصوص گوگل نمایش داده می‌شود.

همچنین این کمپانی برای اطلاع از کاربردی بودن اطلاعات ارائه شده از شما می‌خواهد که در آینده بازخورد خود را ثبت کنید. سیستم جدید جستجوی نشانه‌های بیماری طی چند روز آینده برای کاربران آمریکایی و به زبان انگلیسی روی گوشی‌های موبایل در دسترس خواهد بود. گوگل اعلام کرده قصد دارد این ابزار را به زبان‌های دیگر برای کشورهای بیشتر گسترش دهد و می‌خواهد نشانه‌های بیشتری از بیماری‌ها را به سیستم جستجوی خود اضافه کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32599 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/04/01 تعداد مشاهده: 1806
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر